De sista tre veckorna

Hej ni!
Gymnasietiden börjar rinna ut och det är bara två riktiga veckor kvar och sen är det studenveckan. Den sjuttonde juni smäller det och innan dess ska jag bara carpa, hela tiden varje minut. Det känns fantastiskt att lämna skolbänken men ack vad jag kommer sakna lärkankorridorerna till hösten. Nu är många av våra slutproduktioner klara och jag har lite skolarbeten kvar att göra - men det känns väldigt lugnt. Om en halvtimme ska jag iväg och repa på skolan inför min sista körkonsert någonsin som äger rum på kulturcentrum Ebenser imorgon klockan sju! Be there!! Annars så är livet bra och sommaren har äntligen anlänt till Luleå, vilket betyder att det är dags att börja arrangera sommarens spellista på Spotify. 
 
Efter den sjuttonde juni så har jag inte så mycket till aning om vad jag ska göra, förutom att spela på bröllop och förhoppningsvis trubadura lite mer (för att det är kul, och för att tjäna roliga pengar). Samtidigt som det känns lite stressigt så känns det fantastiskt kul att livet nu väntar och jag kan göra vad som helst! Inga måsten och inga krav. Sen får vi se vad det blir av mig, för det vet jag inte än, men för första gången så känns det skönt att inte veta. För gud vad kul det ska bli att prova sig fram till den jag tillslut kommer bli. 
 
Nu är det bara tre veckor kvar, och jag kunde inte vara gladare. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0