En tid för förändring och genuina leenden

Hej hjärtan. Sebtember har rullat in i lagom takt och i och med denna månad så har jag faktiskt fyllt arton år. Det firades med familjemiddag och alla fick ta med sig en plus one så såklart greppade jag tag om Amanda direkt, för att hon är så mycket hemma det kan bli för mig. Vi åt iallafall godmiddag och sen begav sig alla, förutom mina föräldrar, ut för att dricka drinkar i sebtembermörkret. Fett gosigt var det. Sen så har jag också hunnit sitta på amandas golv och lyssna på borns samt skåla i prosecco, vilket är den bästa sysselsättningen enligt mig. Mitt hår är mycket gråare nu än det var igår och det känns så fett. På hösten måste det ske förändringar för att jag ska kunna överleva, så med ny hårfärg och nymöblerat rum kan jag andas lite lugnare. Annars så funderar jag mest på när jag ska ta en weekend och lämna Luleå för några dagar, det känns behövligt och därav ska jag försöka få det att bli så snart som möjligt. Är leds på att ständigt längta härifrån till något större, och tänker att en weekend någon annanstans kan lösa det. Att få gå hand i hand med något annat istället för Luleå, typ. Annars känns det som att livet är lättare och skolan känns inte så pressad just i denna sekund *ta i trä*. Hoppas ni går i takt med något och att ni somnar gott om kvällarna. Ta hand om er, puss.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0