5-saker-listan

5 saker jag brukar säga:
- "men ändå!"
- "fan vad drömmigt"
- "Amanda när vi är i sthlm så...."
- "fett värt!!"
- "rör mig inte"

 

5 saker jag brukar tänka:
- att jag inte är bra nog.
- att folk testar mig och bara spelar med mig hela tiden.
- att jag egentligen inte borde göra en grej men sen så gör jag det ändå, alltid.
- att jag ska ta vara på min sömn (händer dock ca aldrig).
- att nästa dag kan jag vara med folk, plugga, ta tag i saker. Tänker så nästa dag också så får aldrig något gjort. 

 

5 saker jag brukar drömma:
kommer aldrig ihåg mina drömmar, eller jo kommer ihåg de precis när jag vaknar sen är dom borta på en sekund. 

 

5 saker väldigt få personer vet om mig:
- att jag är sjukt beroende att veta vart jag har människor, vad vi har för slags relation. Om jag inte vet det så blir jag väldigt stressad.
- att jag älskar att skriva. Det går inte en dag utan att jag skriver någonting, kan vara allt från anteckning på mobilen till en lång text i ett dokument på datorn.
- att jag är en så himla känslostyrd person. Vill jag inte göra någonting då gör jag det verkligen inte, vill jag det då jävlar får jag det gjort.
- att detta läsår har varit det jobbigaste i hela mitt liv och därav har jag fuckat upp skolan och mina betyg väldigt mycket. 
- att mina absolut bästa vänner någonsin är mina bröder, no matter what. 

 

5 saker jag älskar att göra:
- vara i sthlm.
- sminka mig själv/andra människor!!! det roligaste och bästa som finns.
- gå på konserter/föreställningar osv. 
- äta pommes och smältost även fast jag ej tål det.
- investera i nya kläder mmmh. 

 

5 saker som jag vill ska hända innan året är slut:
- att jag ska ha besökt sthlm mer gånger än vad min ekonomi egentligen klarar av.
- att jag och Amanda ska ha uppfyllt alla våra planer och önskemål kring vår sommar.
- att jag ska känna att livet blir lättare.
- att jag ska ha utökat min sminkkolletkton mycket.
- att jag och Amanda ska ha börjat med vårat nya projekt vi drömmer om. 

5 saker jag saknar i min garderob:
- de perfekta svarta vida byxorna.
- en svartvitrandig snäv kjol.
- en vit tenniskjol.
- en till tygpåse.
- livslång uppsättning av hela strumpbyxor. behöver verkligen!!

 

5 saker som doftar underbart:
- utomhus när det precis regnat och solen börjat skina igen. 
- personer jag tycker om.
- macläppstift!!
- när en steker vitlök.
- havet. 

 

5 saker jag vill bli bättre på:
- att rycka upp mig själv.
- att höra av mig till människor.
- att säga som jag känner.
- att dricka kaffe utan mjölk.
- att göra saker även fast jag kanske inte altid känner för det.

 

5 saker jag skrattar åt:
- min mamma när hon dansar till Jessie J.
- Amanda när hon feberyrar.
- och amandas ordvitsar.
- när folk ger mig komplimanger (för tänker alltid att de skämtar).
- allmänt roliga människor!!! gillar roliga människor. 

 

5 saker som gör mig till mig:
- mina bröder. verkligen. 
- min stil antar jag?? 
- att jag är så pass känslostyrd som jag är (vet ej om det är bra lr dåligt?)
- musiken jag lyssnar på.
- att jag längtar till så mycket saker. 


Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0