Du vet inte allt men du, säg när det blir kallt

Tredje december. Idag är det drick-en-öl dagen och varför inte dricka en öl då såhär en torsdag då, tänkte jag. Och sagt var det gjort, typ. Annars så har dessa senaste veckor och dagar gått åt till att bland annat genomföra sjukt lyckade föreställningar på skolan. Nu i efterhand känns det såklart lite tomt, men det kommer ju fler tillfällen (förhoppningsvis). Jag repar också bokstavligen för fullt inför olika grejer. Luciatåg i mängder, julkantat, julshow samt gymnasiearbete. Snart är det dags att börja spela in i studion och det känns mycket skönt, att en känner att en gör framsteg liksom. Det är två (!!!) veckor till jullov och jag kämpar det sista i skolan och känner att jullovet kommer väldigt lägligt. Jag skriver dikter i svenskan, dricker alldeles för många koppar kaffe och går runt med ständigt ont i käken (jobbigt när en ska sjunga btw) men försöker att jobba på ändå. Snart är det ju jullov, bara att hålla ut.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0