Du som sovit i min famn, trots att du sovit i min famn

Hejhej. Idag är det onsdag och jag har haft en ganska tråkig dag, eller tråkig och tråkig den har varit väldigt vanlig, men jag är glad ändå. Har många anledningar till att vara det så - varför inte? Jag har dock fått en väldigt svår sångläxa och just nu känns det omöjligt men hoppas att det släpper om ett tag, det brukar ju ge med sig sånt där.
Snart ska jag äta pasta och senare ikväll ska jag och min far på ett event på kulturens hus tillsammans med Hedda och hennes far. Det ska bli mycket trevligt. Imorgon har jag svenska nationella, skriftligt, och det har jag inget större problem med. Jag gillar ju att skriva. Det jag undrar mest över är hur jag ska fylla ut de tre timmar som är utsatta, brukar skriva klart mina texter på ungefär en kvart. Hmm. Får väl äta en massa godis eller så som utfyllnad. Annars så ska jag mest hänga med vänner efter skolan imorn och på fredag ska jag också det, och på lördag. Skönt. Tycker ju om mina vänner. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0