En liten årslista

Har du gjort någonting under 2014 som du aldrig gjort förut?

Ja det har jag gjort. Mest grejer som ej går att ta upp här, men inte bara det! Har piercat mig bland annat! Och så har jag blivit väldigt sminkintresserad.

Vilka länder har du besökt?
Italien är det enda landet förutom mina oändligt många dagar i Sverige. 

Vad har varit din största framgång under 2014?
Samtidigt som jag brytt mig så mycket om andra så har jag ändå tänkt väldigt mycket på mig själv och försökt att bara göra saker jag själv mår bra av. Vilket är väldigt bra, tycker jag iallafall.

Är det någonting som har gjort dig riktigt glad?
Att skaffa fler asbra vänner är ju riktigt roligt, vilket jag gjort. 

Och ledsen?
Absolut. Har gråtit mig till sömns flera flera gånger. Varför är irrelevant just nu.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2014?

Rather Be - Clean Bandit 
Ensamheten - Linnea Henriksson
Inga E Som Vi E - Little Jinder
Tee Shirt - Birdy
Ocean - Andreas Moe
Precis som du vill - Jens Hult
Du kan gå din egen väg - Håkan Hellström

Har du varit gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Det är en så svår fråga. Har gått igenom otroligt mycket i år dock, som jag inte varit med om tidigare. Har nog rent allmänt haft mer känslor och varit mer sårbar i år än tidigare år, skulle jag tro. 

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Kanske haft mer sena somnarnätter med vänner. Hade viljat att varje natt skulle vara ett äventyr. 

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Brytt mig så mycket i vad andra tänker om mig. Vad skönt det hade varit. 

Blev du kär i år?
I Italien ja, kanske lite i Ed Sheeran också.

Bästa maten?

Wow, förrättsbuffén på bröllopet i Italien var ju helt amazing. Ni förstår inte ens. 

Favoritprogram på teve?
Har inte sett nå på TV typ, så väldigt svårt att säga.

Bästa filmen?
Tänker faktiskt säga dokumentären om Håkan från Ullevikonserten som jag såg med älsklingslinnea på bio i veckan. Wow, vilken fantastisk människa han är.

Bästa boken du läste i år?
Det handlar om dig - Sandra Beijer. Älskar verkligen hur Sandra skriver och hur hon formulerar sin text. Åh.

Bästa serierna du har sett i år?
Gossip Girl!!!!

Något du önskade dig och fick?
Önskade mig att jag skulle släppa på mina gränser mer och ja, det hände.

Vem har du saknat?
Nu i höst har jag saknat min bästa Emilia så himla, himla mycket. Varför är sverige så avlångt känner jag mest?

De bästa nya personerna du träffat?
Har inte nyss träffat henne men har kommit mycket närmre en så himla viktig person i mitt liv just nu, älskade Maria. Wow vilken fantastisk människa hon är. Hon är en sån det aldrig är jobbigt att gå armkrok med för man går alltid i takt, alltid.

Högsta önskan just nu?
Att jag får ha ett så bra slut på 2014 som möjligt samt en jävligt bra början av 2015 med kära vänner. 

Hittade denna lista hos fina linnea


Ord från en annan jord
Postat av: linnea

älsklingshåkke och älsklingsagnes <3333 puss!

2014-12-22 @ 18:19:09
URL: http://misslinnealoo.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0