En söndag i augusti

Idag är det söndag och det enda jag gjort idag är att legat i sängen med flera koppar te och gråtit till The fault in our stars samt One tree hill. Sjukt klyschigt när en tänker efter men ack så mysigt. Igår hade jag en väldigt behövlig kväll med Hedda. Vi åt chips, såg youtubevideos och bara myste i soffan hela kvällen och inpå natten. Jag har ändå haft en ganska bra helg och så, känner mig hyfsat redo för skola imorgon. Kan nog aldrig bli helt redo men det ska bli ganska kul faktiskt. Idag gjorde jag också en höstlista på spotify, känner inte riktigt att sommarlistan passar längre. Nu är det dags för låtar som gör ont. I somras var det mest glada jävla låtar men nu är det höst hörni, då blir det så, det är bara att acceptera. Hoppas att ni också hittar låtar som tar extra ibland, det kan behövas. Kram.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0