You are the earth that I will stand upon

Hejhej kära ni. Nu är det måndag kväll och jag har haft en helt okej dag. Hjälpte Lis att leta examensklänning tidigare och nog tror jag att det gick ganska bra iallafall!! Ikväll har jag varit på handledarkurs och det var ju däremot inte så roligt men välbehövligt! Nu känns det här med att komma igång med körkortet inte så långt bort ändå. Skönt. Imorgon ska jag träffa Hedda och Björn för att repa lite på ett litet vårprojekt så att säga, kommer bli mycket trevligt. En annan grej som är mycket trevlig är att för någon dag sedan bestämde jag och min familj oss för att ta en liten påsktripp ner till Övik på torsdag! Det känns faktiskt väldigt välbehövligt, ska bli skönt att komma bort från luleå ett tag och Hornön är verkligen bästa stället för att rensa tankarna lite (=precis vad jag behöver nu). Bilderna är från då vi var på Hornön senast, det vill säga i julas, och kan inget annat än att hoppas att det är lite varmare och kanske lite grönare nu än då. Annars så är det bra med mig, lyssnar mycket på vårig musik och försöker hålla humöret uppe även fast det finns saker som håller mig nere. Men det blir ju bättre med tiden, det är vad som sägs iallafall, och man kan ju inte annat än att hoppas att det är sant. Det är ju iallafall vår nu, halva april har gått, och det är ju ändå bra i sig. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0