If you wanna walk away I'll tell you all the things I know you wanna hear.

Hejhej. Idag har jag haft en mycket bra dag, den började med en sovmorgon och det säger ju ganska mycket faktiskt. Efter skolan så gick jag till muséet för att fika med Jacob, Linnéa och Diddley och det var mkt trevligt och gosigt. Sen begav jag och Jacob oss hem till mig för att mellanlanda lite, och efter lite trubbel i vardagen så hamnade vi, tillsammans med Hedda och Lovisa, på max för en riktigt god middag. Sen har jag mest hängt med dom hela kvällen och sådär. Bilden är från sist jag var i stockholm, tänkte att den skulle vara passande eftersom att jag och Hedda har ikväll bokat biljetter till stockholmskonserten Ed Sheeran ska ha i höst!! Så himla mysigt. Kan knappt vänta till att få upptäcka stockholm med henne, får typ rysningar när jag tänker på det. Har iallafall haft en mycket bra dag, har träffat massvis av mina favoritpersoner så den kunde ju inte bli annat egentligen. Imorn tar vi påsklov hörni - håll ut!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0