Andas in andas ut, orkar jag så orkar du

En ny vecka har dragit igång och den startade med att jag kramade min bror hejdå för några veckor. Det var lite känsosamt då med tanke på att vi vanligtvis ses varje varje dag, hela tiden. Det är iallafall hans tur att äga världen nu och är så glad för hans skull. Idag är det tisdag vilket inneburit ensembleuppspel, lunch i kafeterian samt världens gosigaste tröja. Köpte den idag och känner mest att ja, jag kommer nog bo i den här framöver. Den äger, lärkan äger, mina vänner äger, kör äger, min nya kopp äger så ja, det mesta är rätt så ägigt nu för tiden. Så skönt!

Ord från en annan jord
Postat av: Anonym

klart jag äger har ju dig som bästis

2013-09-16 @ 21:41:29

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0