Det var du och jag mot världen, våra hjärtan brann

Just nu känns allt så jävla bra. För ungefär tre veckor sedan gick jag just grundskolan. Det låter inte så stort men det är det verkligen. Jag säger samma sak till er som jag säger till alla andra som frågar: det känns som att det är nu livet börjar, det är nu allt jag väntat på äntligen är här!! Att jag till hösten börjar plugga på estetiska programmet och därmed också tillsammans med ett flertal av mina fantastiska vänner känns bara så himla bra det med. Just nu har jag sommarlov, och trots att jag inte har det där sommarlovspirret inom mig (ännu) så har jag det rätt bra om dagarna faktisk. Skaffar många nya vänner och lyssnar på massor med livemusik i olika konstellationer. Allt äger. 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0