Give me hope in the darkness that I will see the light

Idag är det onsdag. Jag lyssnar på nyuptäckt musik och känner mig väldigt lätt även fast jag inte gör så mycket om dagarna. Dom flesta av mina vänner är sjuka eller borta vilket är mindre kul. Sånt som dock får mig att känna att det är okej ändå är att imorgon drar Luleå Hamnfestival igång! Det ska verkligen bli roligt. Båda mina bröder ska spela, och även min pappa med hans gamla band. Det ska bli fint att träffa massa folk och äntligen få uppleva lite livemusik igen (trots att det inte är så bra artister). Ikväll ska det repas och bara ta det lugnt. Och jag har äntligen återfått sommarpirret inom mig.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0