Om kaoset i vardagen

Drar på mig förkylningar och halsont men känner mest att jag kan fan inte stanna hemma när så mycket händer i mitt liv och på våran skola. Diskuterar konstant med mina vänner och annat folk om vad vi tycker och det är så skönt och så kul, att få säga vad man tycker och bli respekterad för det. Och mitt i allt detta kaos och även fast jag går på, som det känns i alla fall, Sveriges numera mest kända skola så hinner jag med massa annat också. Jag sjunger stämsång med mina vänner, spenderar massa tid på kulturskolan och bekräftar mina gymnasieval. Jag halkar omkring mina martens, ler åt fina sms på bussen påväg till skolan samt gömmer mig i mina vänners famnar för att försöka hålla värmen i detta kalla januariland. Och trots detta så tycker jag ändå väldigt mycket om livet just nu.

Ord från en annan jord
Postat av: ELLEN

OCH VEM VAR DOM SMS:EN IFRÅN DÅ????????!!! Nu blev jag ju sjukt nyfiken!

2013-01-30 @ 22:45:49
URL: http://lnalmgren.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0