Faller jag nu så ska jag landa rätt

 
Efter att ha avklarat mitt sista svenska NP så känner jag mig så mycket lättare än vad jag gjorde innan. Och inte nog med att dom är bortgjorda, det gick ju faktiskt hyfsat bra på dom också. Vilken tur, va! Igår var det fredag - Jag slutade halv elva och på kvällen umgicks jag med två fina vid namn Lis och Elias. Vi hade väl bästa kvällen ungefär, fyllt med skratt, kortspel och prat. Nu är det lördag och jag fikar semlor hemma hos min äldsta bror, äter godmiddag med familjen samt känner väl mest att jag ska nog klara av denna vår trots all press som ligger över mig. Jag ska ju resa utomlands med en så himla fin vän, vara delaktig i flera olika föreställningar samt bara ha bästa tiden i min sista termin på grundskolan. 

Ord från en annan jord
Postat av: Alva

Din blogg är världsfin så du vet.

2013-02-09 @ 19:02:08
URL: http://alvafotar.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0