Första veckan

I måndags började jag ettan på Lärkan här i luleå. Jag hade dock inte så höga förväntningar eftersom alla jag pratat med som har gått estet sa att det första de tänkte när dom såg klassen var "men vad är det här för idioter?". Så därav hade jag låga förväntningar och gick mest armarma i kors till skolan. Men sen fick jag träffa klassen. Och vet ni vad? jag har fått förmånen att gå i den bästabästa klassen. Alla är så himla fantastiska och vi har redan en sammanhållning. Liksom, hur är det ens möjligt, det har gått typ två riktiga dagar? Iallafall, gymnaiet känns fett och jag är riktigt glad att jag träffade dessa människor, att denna förändringen skedde samt att jag känner som jag gör. Jag tror det här kommer bli riktigt jävla bra, faktiskt!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0