En liten sammanfattning

Tänkte, för min och för eran skull, lägga upp lite bilder från min mobil som speglar och sammanfattar lite kring vad jag gjort i sommar, små som stora saker.
Bild nr 1 uppe från vänster: Firade fina Lovisa som fyllde hela sjutton år med fantastiska vänner.
2. Spenderat tid ute i stugan med familjen och badat jättemycket.
3. En kväll bestämde jag och Matilda oss för att cykla ner till Varvet och kvällsbada, det var mysigt.
4. Och morgonen därpå lös solen in så fantastiskt fint i mitt vardagsrum så jag kände mig tvungen att fota det.
5. Där skulle jag visst på spelning, ja. Ingenting mer med det tror jag.
6. När jag var på kulturgården och lyssnade på Barnen hade jag och Maja en fjäril som följde efter oss hela tiden. Söt.
7. Ja där fikade jag i värmen med mina två bröder och Maja.
8. Diskuterade livet med Lovisa en solig eftermiddag, fast inomhus på Condis.
9. Här skulle jag, Arvid, Erland och Maja spela på min kusins barns dop. Lilla Walter. Det var riktigt bra och fint att få göra det.
10. Jag och Lovisa gick och premiär-köpte bröd på stadens nya brödbutik som har öppnat precis där jag bor ungefär. Kanske godaste frukosten jag ätit i sommar!
11. På Luleå Hamnfestival spelade min pappa och mina bröder tillsammans med pappas gamla band, Mortal Men, och det var så jävla bra. Puss på dom och allt de gör.
12. Och sista bilden för detta inlägg (annars blir det så otroligt långt), detta var också på LH och jag for ut i solnedgången tillsammans med Felicia, Josefine och Hanna och trampade svanbåt mitt ute på havet. Det var kul, men lite jobbigt för en otränad person som jag.
 
Och när man tänker efter så har man hunnit med rätt mycket ändå, vare sig det känns så eller inte. Och detta är ju bara kanske en tiondel av allt jag gjort denna sommar. Jag tycker om att göra sådana här sammanfattningar så man verkligen inser, och inte går runt och säger "jag har inte gjort någonting alls i sommar". För det stämmer ju inte, mitt sommarlov har ägt!
 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0