We deny and destroy the people we don't understand

Åh så himla gammal bild, exakt ett år gammal faktiskt. Jag har ingen inspiration, ork eller tid till att göra någonting med bloggen, så det är därför det är lite dött här just nu. Även fast jag har tre prov nästa vecka och jag har totalångest över det så försöker jag se det fina i livet ändå, så idag är jag mest glad över att jag har varit på elevrådsutbildning hela dagen. Kan inte säga något annat än att det var så himla roligt och att vi har det finaste elevrådet någonsinn. Efter massor med lunchrastsnack, äppelte, waldorfbuffé, skratt, skratt och ännu mera skratt var jag lagomt nöjd efter dagen. Imorgon blir dagen lika bra, om inte ännu bättre. Och vet ni, imorn får jag också träffa finaste och gosigaste människorna på kulturskolan. Hur bra?

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0