And if you're still breathing, you're the lucky one

Ni märker ju, min bloggning är inte alls på topp, men alla har vi perioder som man känner sig mer motiverad och så. Jag har iallafall dragit på mig en förkylning och det var ju lagom såhär då det är den vecka då jag absolut inte får vara sjuk. I lördags var det kulturnatten och det var så himla bra och fint! Med ny klänning från monki, glittriga naglar och bra musik kändes det himla festligt. Mitt glittriga nagellack sitter kvar än och festar till min sjukliga tillvaro. Nåväl, jag kurar med tusen koppar te, bra filmer och tusentals halstabletter och hoppas hoppas hoppas att jag blir frisk snart. Det är så tråkigt att vara sjuk, ju! 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0