I will say you are my favorite one in town

I fredags nästan sprang jag hem från bussen eftersom att hemma väntade min ena bror. Han och hans flickvän har tågluffat i europa i en månad och i fredags kom dom äntligen hem. Så när jag kom hem hade jag och min ena bror kramkalas och så pratade vi om allt som har hänt under tiden vi har varit ifrån varandra. I helgen har jag också haft släktmys samt umgåtts med fina vänner. Ikväll kommer min bästabästa vän och sover hos mig. Vi ska se film och peppa inför sista skolveckan innan ett efterlängtat höstlov anländer. Imorgon ska vi också till gymnasiebyn för andra måndagen i rad, och på kvällen ska jag genrepa på kulturskolan. Har haft en så bra helg och kvällen kommer bli bäst.
 
"And if the breeze won't blow your way, I will be the sun
And if the sun won't shine your way, I will be the rain
And if the rain won't wash away all your aches and pains
I will find some other way to tell you you're okay."

Ord från en annan jord
Postat av: Johannna

Åh du är så himla fin <3

2012-10-22 @ 18:50:52
URL: http://dreamingjohanna.blogspot.se
Postat av: agnes

Har han fötts? :)

2012-10-22 @ 21:06:20
URL: http://agnespagnes.devote.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0