Måndagsbestyr

Asså sommarvädret som har varit här i några dagar nu. Älska det. Igår köpte jag världens coolaste brills för endast tjugo spänn, att dom sedan låter som en gammal skev dörr när jag ska öppna dom spelar ingen roll. Dom var söta. Annars så var jag ute med båten till en fin strand, promenixade i iskallt vatten så jag bara ville skrika, klädde mig i en blommig jumpsuit och bara ben och drack chailatte på staden. Idag är det inte lika varmt ute och jag har världens hosta. Min hals har ingen känsel, alls, men åh så ont det gör ändå. Snälla försvinn. En fördel är ändå att idag gör jag det absolut sista i skolan. Har ett matteprov och engelskaredodvisning och sen är jag klarklarklar. Sommarlovet känns riktigt nära nu.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0