SOMMARTANKAR

Har bakat godaste tårtan idag. Så himlahimla god så jag dör. Annars så går jag runt med mössa på huvve och jobbar om den industriella revolutionen plus pluggar ekvationer. Tragiskt men så är det. Har kollat igenom gamla minnen imorse också. Ganska roligt. Annars så går vi mot ljusare tider och inatt ställde vi fram klockan en timme (vilket för mig betyder att vi är en timme närmre sommarn). Imorn ska jag, förhoppningsvis, klä mig i tunna leggings och vårjackan plus kånken på det. Sommarn är nog inte så långt bort ändå...
Ps. Längtar till finaste hornön.

Ord från en annan jord
Postat av: emilia

asså gullet!! go du är. jo jag hörde det, erland skvallrade om den, blev så avis, hihi. och klart vi ska baka!!!

2012-03-25 @ 18:59:08
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0