I'M JUST WAITING TO FALL

Halihalå. Idag har jag bara haft det fint. Dock så är jag fortfarande halvt sjuk men det går nog över bara jag får sova, hopas det iallafall. Idag har iallafall jag, matilda och felicia anmält oss till en fet tårtbakartävling. Den går av stapeln nästa fredag, och om jag har rätt så tror jag att det blir sjukt najs! Nu lyssnar jag på gammal musik och får tillbaka gamla känslor och minnen, för fint. Imorn ska jag träffa lisa efter skolan, det är fint det med! Hoppas att ni har det bra, folks.

Ord från en annan jord
Postat av: nathalie.

sv: hihi, så himla lite så! jag är bara ärlig.

kram på dig:).

2012-03-16 @ 17:51:46
URL: http://conscious.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0