FÅGELSÅNG

Idag har jag sett film, varit (är) sjuk, lyssnat på musik, skrattat med emilia, tryckt halstabletter och sovit. Har mest suttit i soffan med täcket över mig hela dagen idag faktiskt. Har också lärt mid att vika söta origamifåglar. Första försöken resuterade dom på den oskarpa bilden. Kan ju inte påstå att fåglarna är speciellt fina men dom fick vara med ändå. Det var de första, och fler kommer det definitivt att bli. Nu ska jag fortsätta att hoppas på att illamåendet ska försvinna snart.

Ord från en annan jord
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: ja Agnes, jag vill jättegärna gå och fika med dig, Alva och Ingrid men jag har ju just varit sjuk och har haft rätt mycket på sistone, men hoppas vi kan göra det snart!! <3

2012-03-13 @ 22:00:42
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0