Solskensdagar

Dom här dagarna som är nu är bara så bra. Har det så fint med min ellen. Pratar om allt och hänger i solsken och skrattar himla mycket. Saknar dock våran tredje del. Finaste emelie. Du måste komma hem snart. Har så så mycket att berätta. Idag har jag hängt med ellen såklart, firat att skolan snart är över med maja och arvid, ätit lyxmiddag med familjen och finaste emilia, burit klänning och mina fossingar har skuttat runt i bästaste skorna från kupan. Nu har jag bara tre dagar kvar i skolan, och sen ska jag ha bästa sommaren, ever. Har massa fina saker jag vill ska hända i sommar, och jag ska verkligen se till att dom händer. För då, då kommer det bli åh så bra. Ikväll är jag lycklig. Puss<3

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0