Om jobbiga sommarlovsdagar och sjuklingskramar

Jag har en anledning till att jag inte har hört av mig. I tre dagar har jag i princip inte ätit någonting alls, haft hög feber, mått så förfärligt illa, ont i halsen som aldrig förr, öronvärk och jag har inte klvit upp ur sängen alls. Idag fick jag och min mamma nog så vi begav och till doktorn, där var det ingen tvekan från doktorns håll utan jag fick direkt beskedet om att jag har halsfluss. Så idag börjar jag med min tio dagars penicillinkur. SÅ. HIMLA. JOBBIGT!! Och så himla bra tajming, inte sant? Såhär på sommarlovet. Så rolitt!! Men enligt mamma och enligt doktorn så ska jag, redan imorgon, börja känna mig bättre. På torsdag beger vi oss ut till skärgården för att fira midsommar. Och då vill jag verkligen må bättre, så jag håller alla tummar jag har och det hoppas jag att ni gör också, för min skull, det skulle vara fint. Halsflusskramar från mig.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0