How ever far away, I will always love you

Som ni förmodligen redan har märkt har det varit otroligt dött här ett tag. Sommartider, lycka, utedagar, shortsväder och utflykter är det som hindrar mig från att inte höra av mig. Just nu befinner jag mig i Ångermanland och har gjort det i några dagar. Här är det så himlahimla fint (om ni vill veta mer och följa mig under tiden jag är borta så kolla in på min twitter - lalalofgren). På söndag natt åker jag vidare till stockholm för att bara mysa och uppfylla mina secondhand drömmar. Här i övik njuter jag utav livets alla fina stunder även fast det inte är så fantastiskt väder som jag hade hoppats på... I förrgår var jag på en ganska stor secondhand butik, där inhandlade jag finaste plyschtröjan med båtkrage för endast trettio kronor. Och åh vad jag ska fynda mer i stockholm, och billigt kommer det bli eftersom jag gillar secondhand allra mest! Som jag längtar alltså DÖR! Vi kommer bo på söder och kameran ska få följa med. När jag kommer hem till luleå ska ni få en liten sammanfattning med text och bild av mina dagar där, det blir väl bra va? Imorgon är det fredag och det kommer bli en superbra dag, det känner jag på mig. Kramsi finisar <3

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0