Du håller ingens hand, men jag håller din ibland

Idag har jag skrattat med två fina brevid fotbollsplanen, varit lycklig, drickit smoothie x2, rivit sönder scheman, städat ur skåpet och haft finaste jeansjackan på mig. Och jag längtar så så mycket till på torsdag för då börjar någonting helt nytt. Elva veckor där jag ska leva min dröm. Åh så fantastiskt. Snart får jag solblekt hår, jag blir brun, jag kan springa längs strandkanten, jag kan picknicka på gröna gräsmattor, jag kan äta färska jordgubbar, jag slipper passa tider och jag kan vara med dom jag tycker mest om. Fytusan vad härligt. Pepp på livet <3

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0