Detta fina sommarställe

Inte så kontsigt att jag längtar så mycket. Längtar efter att bara få vara där. Tystnaden. Lugnet. Nuet. Längtar efter att inte behöva bry sig om någonting, alls. Längtar efter att vara vaken långt in på natten och känna hur man blir sådär härligt trött. Längtar efter att ibland ställa klockan på klockan fem på morgonen och göra en kopp te och bara sitta i morgonsolen och bara, njuta. Längtar efter galna volleybollmatcher på våran egna sandstrand där man bokstavligen krampar av skratt. Längtar efter att släppa allt vad som har med tid, måsten och stress att göra. Längtar efter att slippa bry sig ifall klockan är ett på dagen eller ett på natten utan bara kunna bada när man vill. Längtar efter när man precis har kommit fram med båten och man stoppar ner fötterna i havet och tårna bara krampar men man älskar det ändå. Längtar efter morgondagen för det är då jag far.

Ord från en annan jord
Postat av: Leone

Förstår att du längtar. Tyckte att det lät extra fint att koka te vid fem på morgonen och bara njuta.

Sv: Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 8

2012-06-22 @ 10:32:30
URL: http://lingers.blogg.se
Postat av: Kusin Elin

Fan va fint skrivet Agnes, fångade verkligen känslan! :)

Svar: åh, kram på dig <3
agnes löfgren

2012-07-07 @ 14:00:21

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0