We watch the sun go down, but never feel the end

Idag har jag gått runt osminskad, fikat på stan, traskat runt i mina docs, städat rummet, fixat och förberett mig inför dom närmase veckorna. Imorgon bitti, beger jag mig ut till havs. Planerat är att vi ska bosätta oss i finaste stugan i fyra och en halv vecka. Såklart kommer vi fara in till stan lite då och då och handla och fira lite födelsedagar, vilket betyder att ni kanske får ett inlägg i veckan, som mest! Åh det kommer bli så fint att äntligen få lite frihet, som jag längtat. Emilia och erland är i grekland (är avundsjuk) och dom har tagit med sig våran kamera, så denhär veckan lånar jag emilias kamera. Förhoppningsvis kommer ni att få lite bilder när jag kommer tillbaka till stan en snabbis i helgen. Då blir det sextioårsfirande förresten, hehe. Nu vill jag bara ut ut ut till stugan, för jag avskyr, verkligen avskyr, den här väntan då man bara dödar tid och funderar på om det är lika att sova. Äh, nu ska jag äta lasagne i varje fall. Ta hand om er, bästaste ni. Ni är dom finaste <3

Ord från en annan jord
Postat av: felicia -

go blogg!

2012-07-21 @ 20:21:44
URL: http://whofelicia.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0