Stockholmskärlekar

Carlings 399:-
Urban Outfitters 182:-
Beyond Retro 199:-
Linne: Urban Outfitters 82:- | Kjol: Monki 60:-
Urban Outfitters 129:-
Där har ni några av sakerna jag inhandlade i våran fina fina huvudstad, Stockholm. Jag har någon mer tröja som jag inte kunde fota nu, plus mina älskade docs. Dethär kanske inte är dom världsbästa bilderna, men ni får ju en liten glimt om vad jag fick med mig hem iallafall!
Idag fikar jag på stan med min kära mamma och klär mig i sjömanskofta från monki, klänning från h&m och låga docs. Idag är en bra dag.

Ord från en annan jord
Postat av: Leone

Åh vilka fina fynd, gillar boken.
Vad mysigt med en fika med mamma :)

2012-07-12 @ 19:40:50
URL: http://lingers.blogg.se
Postat av: JOHANNA NILSSON

Snygga grejer!
Vad är wreck this journal för bok egentligen? Har aldrig förstått mig på det, haha :)

2012-07-15 @ 20:07:45
URL: http://juhannanilsson.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0