Ett tidsinställt inlägg från i söndags.

BRUKAR DU KOMMA I TID:  

Jaa, faktiskt!  

 

HAR DU BRA KONDITION: 

Nej, verkligen inte. På mitt idrottsomdöme i sjuan stod det "Kondition - påväg att bli OK". Så bra är väl inte det ord jag skulle anvnda för att beskriva min kondition... 

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: 

I förrgår då jag fotade vad jag hade på mig den dagen.

 

HUR KÄNNER DU DIG NU: 

Glad men samtidigt less, för det blåser så mycket ute på havet och då måste vi vänta någon timme med att fara ut till stugan. Jag vill bara ut ut ut i det fria. Men ändå pepp på veckan som kommer!

 

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: 

Svart tror jag, eller blå, svårt att säga.

 

BLIR DU BRA PÅ KORT: 

Nja, bra och bra. Det blir inte dåligt i varje fall! Eller ibland blir det dåligt, men för det mesta blir det väl helt okej. 

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: 

Jaa det hade jag. Jag åt lasagne med familjen och sen såg vi på film och tog det lugnt ända tills klockan blev ett  på natten och det var dags att gå och sova, dock somnade jag inte förrän klockan halv tre (som vanligt). Det var en fin kväll tycker jag.

 

HUR SKA DENNA KVÄLL SPENDERAS:

I stugan, bortom allt, med en sprakande brasa, ingen el och bara massa mys. Så härligt. 

 

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: 

TE! ingen tvekan.

 

KAN DU LAGA MAT: 

Jaa det kan jag.

 

ÄR DU NYTTIG: 

Inte överdrivet nyttig, inte överdrivet onyttig heller, utan någonting där mittemellan. Lagomt nyttig.  

ÄR DU BLYG: 

När man inte känner mig kan jag upfattas som blyg och tystlåten, men när man väl känner mig är det helt tvärtom.

 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 

Klockan kvart över nio.

 

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST:

Super Mario Bros. Yee.

ÄR DU MUSIKALISK:

Aa, det är jag.  

 

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: 

"Jag vet, och jag ska kliva upp..." Till min pappa som snällt kom och väckte mig (fast jag redan var vaken hihi).

 

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? 

Nej, ingen alls (förutom musikens makt).

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: 

Om jag är sur på arvid, ringer jag erland. Om jag är sur på erland, ringer jag arvid. Om jag är sur på mamma, ringer jag pappa. Om jag är sur på pappa, ringer jag mamma. Om jag är sur på någon av mina kompisar brukar jag inte ringa någon utan bara sitta och ha ångest i mitt rum.

 

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: 

Ett besked om att vinden har avtagit så vi kan sätta oss i båten och fara iväg. I matväg skulle jag behöva en tårtbit.  

HAR DU SNYGGA SKOR: 

Jaaaaaa. Speciellt mina docs, och mina fina skor från second hand <3 

 

HAR DU KÖRKORT:  

Nej, jag har inte åldern inne..  

ÄR DU ENSAM NU: 

I lägenheten är det lite folk, men i mitt rum sitter jag som en sur treåring och bara hatar att döda tid.

 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? 

Lugnet som finns ute på ön. Och att gå längs strandkanten, plocka snäckor och bara ha det fint.


Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0