Lite såhär ser jag ut idag

Imorse, klockan kvart över sju, väcktes jag av att det mullrade nå så sjukt utanför mitt fönster - det var åskväder. Jag brukar aldrig vara rädd för åskan, brukar faktiskt tycka att det är mysigt, men imorse var jag lite rädd. Trots det lyckades jag somna om och vakna igen klockan tio, och sedan dess har jag inte gjort så mycket nytta. Regnvädret fortsätter och jag vill bara vara inne hela dagen, vilket jag också ska. Och nu ska jag tända ljus, lyssna på jazz och vara kreativ i wreck this journal. Sådanna här dagar gillar jag, verkligen!! Ps. Imorn ska jag till stugan!!! 

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0