Vintertankar och låtar som håller min värme

Trots denna stelhet och kyla som tydligen lyckats skära sig igenom alla vilsna vintersjälar så lyckas jag och mina fina vänner hitta bra saker i livet också. Och mitt i alla dessa vintervilsna själar så finns det folk som är så otroligt varma och genomlyckliga och det, det gör mig så himla glad. Folk som sprider ljus runt omkring sig där dom går. Och även fast jag får jullov om en vecka så känner jag inget större behov av det. Faktiskt. Skulle gott och väl kunna klara mig utan det, och bara göra saker som jag brukar göra på vanliga, "tråkiga" skoldagar. Och detta, detta är vad jag gör om dagarna: Skrattar med nyupptäckta vänner på lunchen i skolan, blir glad åt folk som håller handen och inte bryr sig om vad alla andra tycker, lyssnar på betydelsefull musik på bussen till och från skolan, blir sams igen efter onödiga saker som hållt oss isär samt har julkonsert inför hela skolan och skrattar och är glad även fast det gick otroligt dåligt. Och det är så skönt att verkligen slippa denna isande kyla och obehagliga stelhet och att bara kunna krama om någon och känna att fan, vad jag tycker om dig.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0