How could the silence be so loud?

Dagarna rullar på i en oerhörd fart. Anledningen till att det ekar tomt här är för att jag kan fortfarande inte föra över bilder från kameran till datorn. Så jobbigt! Jag har så mycker jag vill visa er, ju. Alla bilder från stockholmresan till exempel. Men samtidigt som jag vill blogga och bara visa er allt som händer så är det så skönt att vila från detta lite, och få ordning på andra saker i livet istället. Och just nu är det så mycket som händer i mitt liv och så många val som ska göras. Som allt kring gymnasiet till exempel, jag väljer ju faktiskt till gymnasiet om bara någon månad! Men jag vet ju redan vad jag ska välja, och det kommer bli estet musik. Kan inte tänka mig något annat som skulle passa mig så bra som det kommer att göra. Annars så är livet rätt bra och jag trivs ändå bra med hur allt är just nu. Det är skönt att känna så, tycker jag.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0