When you drew pictures on my hand, in permenent marken pen

Såhär ser jag ut idag. Idag lyser solen över luleyo och det är ganska varmt och fint också. Perfekt att all värme och solsken ska anlända sista veckan av sommarlovet... Nu, idag, känner jag inte av min förkylning någonting alls, förutom några enstaka hostningar var och varannan timme. Så himla skönt. Gårdagen var fin den med, jag och bästaste emelie åt vaniljmunkar vid solnedgången i norrahamn och pratade och skrattade och hade bästa tiden. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske tar en fika på stan eller så. Nu ska jag iallafall äta vattenmelon på min balkong, hihi. 

Ord från en annan jord
Postat av: Tildaesther

Jätte fint!!

2012-08-15 @ 11:43:52
URL: http://tildaesther.devote.se
Postat av: Leone

Vad söt du är :) Fint att du börjar bli frisk och gott med vaniljmunkar.

2012-08-15 @ 13:32:42
URL: http://lingers.blogg.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0