So far away but still so near

Första skoldagen blev ungefär de jag hade förväntat mig. Förstår inte riktigt hur jag kommer orka med detta år riktigt, men jag får göra det bästa av situationen, helt enkelt! Efter en inte allt för lång skoldag begav vi (jag och mina två fina) oss in till stan för att spendera lite tid tillsammans, jag kom hem med världens finaste dagbok förresten. Tycker om det jättemycket och jag lovar, lovar lovar lovar att ni ska få se den någon dag. Annars har dagen varit himla fin och rolig. Har pratat med min bästa Lis i princip hela dagen. Hon är så fin hon, och på torsdag ska vi spendera tid tillsammans och åh det kommer bli så bra. Hoppas att ni har haft en fin första-skoldag! (och till er som fortfarande har sommarlov, åh vad jag är avis). Godnattkramar!!

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0