Nattbloggning

Idag har jag- fikat på finaste femtiotalscaféet, hängt på floras kulle, sett senaste avsnittet av bästa serien, målat turkosa naglar, twitter-pratat med en fin tjej, ätit somrig middag, myst med familjen framför en makalöst fin solnedgång samt nästan dött av värmen. Har haft en himla fin dag och solen har lyst i princip hela tiden. Imorgon ska jag, min pappa och min bror åka ut med båten och ha lite lunchpicknick på en fin strand som vi besöker varje år, hoppas på ett dopp i det blå också. Nu ska jag försöka få mig en god nattsömn även fast det är otroligt varmt i mitt rum. Godnatt fina ni <3

Ord från en annan jord
Postat av: Johanna

Åh vad fin du är <3

2012-08-16 @ 22:42:40
URL: http://dreamingjohanna.blogspot.se

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0