365 DAGAR, 52 VECKOR, 12 MÅNADER, 1 ÅR

Ett år. Enligt mig har jag förändrats sjukt mycket. Det tycker andra människor också. Både på utsidan och på insidan. Till det bättre, tycker jag. Då var jag mest en hetsig och jobbig lillasyster som köpte mesiga tröjor på stan. Bar aningens för mycket mascara och trodde att jag var bäst i stan på allt. Plattade håret jätteofta, använde mjukisar utomhus och sportjacka på det. Tur att jag har förändrats tycker jag. Som jag sa, till det bättre. Är mer glad i mig själv nu än vad jag var då. Nu sitter jag mest på fik med fina vänner, fyndar på second hand, fotograferar fina fotografier, sjunger, spelar musik och allt annat som jag gör. Behöver nog inte säga så mycket mer. Ni vet ju i princip allt redan. Kram.

Ord från en annan jord

Lämna gärna din åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa gång

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en egen blogg/hemsida? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0